Питання-відповідь

  • Оплатити замовлення можна наступними способами: 
    - За реквізитами ФОП (на розрахунковий рахунок IBAN). Реквізити надсилаємо у зручний для Вас месенджер. - Онлайн-оплата на сайті

  • Доставка здійснюється за тарифами поштового оператора за рахунок отримувача. 
    На ціну доставки впливають такі фактори, як: розміри коробки, кількість місць, об'ємна та фактична вага, додаткові послуги (адресна доставка, післяплата та ін.). Якщо бажаєте отримати детальний прорахунок - зверніться до нашого менеджера. 

  • Відправки замовлень здійснюються з понеділка по п'ятницю з 10 до 17 год. Після оформлення та оплати замовлення відправка здійснюється протягом 1-2 робочих днів.
    У випадку зміни термінів відправки Вас повідомлять.

  • Ми прикладаємо максимум зусиль для того, щоб кераміка приїхала до Вас цілою та неушкодженою. Пакуємо вироби максимально надійно, але іноді поштові оператори вносять свої корективи. Саме тому:
    При отриманні кераміки ОБОВ'ЯЗКОВО завжди перевіряти посилку на цілісність. У разі виявлення пошкоджень після прийняття посилки (вдома), заміну виробу не відправляємо.
    У разі виявлення пошкоджень\бою необхідно скласти акт з працівником відділення поштового оператора. У акті вказується, що кераміка була пошкоджена під час транспортування, та що на коробці, а також в описі ТТН, були попереджувальні знаки про крихкий товар. Відбувається фотофіксація виявлених пошкоджень (працівником відділення). Робиться відмова від отримання посилки.Просимо також сконтактуватись з нами та надіслати фото пошкоджень. Це потрібно зробити для того, щоб ми оперативно відправили Вам заміну пошкодженого виробу та Ви змогли забрати своє замовлення належної якості у найкоротші терміни; 
    У разі виявлення часткового бою (наприклад, замовлено 5 горщиків, і один з них пошкоджений) рекомендуємо зробити фотофіксацію пошкоджень та прийняти посилку. Ми відправимо вам заміну пошкодженого виробу за наш рахунок.
    Термін відправки заміни пошкодженого виробу: 1-2 робочих дні.Термін повернення коштів: 2-3 робочих дні.
    Бувають різні непередбачувані ситуації з транспортними компаніями, але ми завжди намагаємося все зробити на користь наших клієнтів.

  • Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
    Строки повернення і обміну
    Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
    Якщо покупець бажає повернути чи обміняти товар не з вини виробника (належна якість; параметри відповідають заявленим на сайті), то доставку товару до виробника сплачує покупець.Якщо обмін або повернення товару здійснюються через виявлені пошкодження, брак, помилку з боку виробника – транспортні витрати бере на себе виробник.
    Умови повернення для товарів належної якості
    Обмін або повернення товару здійснюється згідно з чинним Законом України "Про захист прав споживачів". Обміну та поверненню не підлягає товар, пошкоджений після отримання та прийняття посилки Покупцем. Товар повертається упакований таким же методом, яким був упакований при отриманні. 
    Для оформлення заявки на повернення\обмін товару через виявлені пошкодження, надішліть нам фото пошкоджень та акту про пошкодження, оформленого на відділенні пошти.Для оформлення заявки на повернення\обмін товару належної якості, надішліть нам номер ТТН висланого товару до нас. Обмін товару або повернення коштів відбувається після отримання товару.

  • Замовлення відправляються з мінімальною передоплатою у розмірі 100 грн. Решта може бути оформлена післяплатою (при огляді та отриманні на пошті).
    Замовлення до 100 грн сплачуються повністю.
    Зверніть увагу, Нова Пошта нараховує додаткову оплату за посилки з післяплатою у розмірі 2% від суми переказу + 20 грн (сплачується отримувачем). 

  • Керамічні вазони можна виставляти надвір. Глазур, якою покриті горщики, на відміну від фарби, або ж пластмаси, не вигорає на сонці та не втрачає своїх властивостей. Кераміка також не боїться води, а співпрацює з нею, тому горщик може стояти надворі, якщо піде дощ. 
    Не потрібно залишати кераміку надворі взимку, під час морозів. Краще занести горщик в приміщення, або зимовий сад. Так можна уникнути замерзання вологи, яка проникла у мікроскопічні пори у кераміці.