Ми прикладаємо максимум зусиль для того, щоб кераміка приїхала до Вас цілою та неушкодженою. Пакуємо вироби максимально надійно, але іноді поштові оператори вносять свої корективи. Саме тому:
При отриманні кераміки ОБОВ'ЯЗКОВО завжди перевіряти посилку на цілісність. У разі виявлення пошкоджень після прийняття посилки (вдома), заміну виробу не відправляємо.
У разі виявлення пошкоджень\бою необхідно скласти акт з працівником відділення поштового оператора. У акті вказується, що кераміка була пошкоджена під час транспортування, та що на коробці, а також в описі ТТН, були попереджувальні знаки про крихкий товар. Відбувається фотофіксація виявлених пошкоджень (працівником відділення). Робиться відмова від отримання посилки.Просимо також сконтактуватись з нами та надіслати фото пошкоджень. Це потрібно зробити для того, щоб ми оперативно відправили Вам заміну пошкодженого виробу та Ви змогли забрати своє замовлення належної якості у найкоротші терміни;
У разі виявлення часткового бою (наприклад, замовлено 5 горщиків, і один з них пошкоджений) рекомендуємо зробити фотофіксацію пошкоджень та прийняти посилку. Ми відправимо вам заміну пошкодженого виробу за наш рахунок.
Термін відправки заміни пошкодженого виробу: 1-2 робочих дні.Термін повернення коштів: 2-3 робочих дні.
Бувають різні непередбачувані ситуації з транспортними компаніями, але ми завжди намагаємося все зробити на користь наших клієнтів.