Кошик
728 відгуків
Акційні товариТОВАРИ ЗІ ЗНИЖКОЮ

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 29.04).

+380 (67) 588-42-10
REZON TM

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін або повернення товару здійснюється згідно з чинним Законом України "Про захист прав споживачів". Обміну та поверненню не підлягає товар, пошкоджений після отримання Покупцем. Товар повертається упакований таким же методом, яким упакований при отриманні. Якщо обмін або повернення товару здійснюються через пошкодження – транспортні витрати бере на себе Продавець. При отриманні кераміки ОБОВ'ЯЗКОВО перевірити цілісність кераміки ДО ПІДПИСАННЯ ттн. У разі її ушкодження необхідно скласти акт ушкодження. Це потрібно зробити для того, щоб: - ми оперативно відправили Вам нову кераміку на заміну пошкодженої та Ви змогли забрати своє замовлення належної якості у найкоротші терміни; Порядок дій: 1. З представником Нової Пошти скласти акт пошкодження, в якому обов'язково вказати, що кераміка була пошкоджена під час транспортування, та що на коробці були знаки "Обережно крихке". 2. На відділенні написати претензію на відшкодування збитків (вартість кераміки та суму збитків уточнити у менеджера магазину). Для написання претензії необхідний Ваш паспорт, код та номер картки, на яку Нова Пошта відшкодує гроші. Після цього товар можна забирати (відповідно, окрім розбитої кераміки). Нову кераміку ми надсилаємо Вам одразу після оформлення документів. Після того, як Нова Пошта відшкодує Вам гроші за розбиту кераміку, поверніть їх будь-ласка нам, оскільки ми відправили Вам нову кераміку власним коштом та оплачувати Вам її не треба. Бувають різні непередбачувані ситуації з транспортними компаніями, але ми завжди намагаємося все зробити на користь наших клієнтів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner